Sunday, June 14, 2009

JEREBU

Haze over Kuala LumpurImage via Wikipedia

Salam,

Pesawat firefly yang dijadualkan sampai di Kuantan pada jam 8.40 pagi terpaksa berpatah balik ke Subang akibat dari keadaan jerebu yang tidak memungkinkannya mendarat. Penerbangan saya ke subang pada jam 0905 terpaksa ditunda. Nasib baik wireless broadband di airport ni ada coverage, dapatlah saya kill the time sambil berblog. Saya sempat sms rakan saya di Kl yang berjanji untuk berbual dengan saya sebelum connecting flight ke Kota Bharu, agar melweatkan sedikit ketibaanya di sana.

Jerebu dan cuaca, semua ini adalah kuasa Allah yang tiada seorang pun yang boleh menghalang. Apakah kita masih anggkuh dengan kekuasaanNya? Semoga semua ini boleh menjadikan kita berfikir betapa kerdilnya diri kita ini dibandingkan dengan kuasa yang ada pada Allah.




Reblog this post [with Zemanta]

No comments: